Již v 15 letech jsem se začala zapojovat jako dobrovolník v různých organizacích pracujících s mládeží a třídními kolektivy. Postupně jsem nabírala větší zkušenosti a po ukončení střední školy jsem se rozhodla jít studovat Sociální pedagogiku na Cyrilometodějskou teologickou fakultu do Olomouce. Toto studium mi pomohlo se více zorientovat v problematice primární prevence a založit programy pro školy SAVIO, v rámci kterých nabízíme školám roční cyklus s názvem Třída jako tým. Snažím se ve své práci nejen pracovat s celou třídou a jejím potenciálem, ale také s konkrétními jedinci, jejich osobním rozvojem a podpořením pozitivních životních hodnot.
Podpoření pozitivních vazeb v kolektivu, prevence šikany. Program je realizován formou zážitkové pedagogiky, cílen je vždy na konkrétní požadavky daného třídního kolektivu. náplň programu je upravována po konzultaci s třídním učitelem a podle toho je zvolen typ prevence. Program Třída jako tým probíhá 3-4 za rok pro jednu třídu.
Dvouhodinový workshop pro třídní kolektivy na téma zdravého životního stylu. Aktivity, hry, diskuse na témata týkající se správného stravování, denního režimu, volnočasových aktivit apod. Prakticky, s výzvou, s nadšením a hlavně jasným důvodem.
Seznámení o bezpečí a nebezpečí internetového prostředí a o tom, jak se pohybovat ve virtuálním světě.
Adaptační program rozdělený do několika dnů, které na sebe tematicky navazují. Realizováno často jako výjezdní akce v přírodě, v rámci které je nově utvořeným kolektivům nabídnutý seznamovací a teambuildingový program.
Program, v rámci kterého se žáci poutavou formou seznamují se základní orientací ve financích. Kolik stojí svačina, jaký je rodinný rozpočet, co všechno rodiče musí platit, jak nakládat s kapesným, jak efektivně šetřit, kolik si můžu dovolit utratit, apod.
Program o rozdílných přístupech mužů a žen, o jejich rozdílech. Účastníci se zamýšlejí nad svými názory, porovnávají je s ostatními. Srovnávají svoje očekávání a domněnky s realitou.
Program je zaměřen na různé druhy iluzí, které nás v životě obklopují a denně se s nimi setkáváme. Společně se žáky se pak lektoři zaměřují na to, jakým způsobem s námi mohou iluze manipulovat.