Jsem lektorkou preventivních programů Etické dílny®, které pomáhají dětem na základních školách rozvíjet dovednosti pro život a předcházet rizikovému chování.
Bližší popis programů Etické dílny® je na www.etickedilny.cz.
Prošla jsem výcvikem v Lektorském kurzu Etické dílny®, procházím pravidelným intervizním a supervizním setkáváním, průběžně se vzdělávám v oblasti etické výchovy, primární prevence, atd. V lektorské práci čerpám ze svých odborných znalostí, ale také ze svých životních zkušeností v práci s dětmi a mládeží.
Jde o zážitkový stmelovací program, který školám nabízíme v rámci péče o psychické zdraví a adaptaci žáků po návratu do škol po delší době vzájemného odloučení. Jeho cílem je restart a posílení vztahů jak dětí mezi sebou, tak mezi dětmi a třídním učitelem.
Děti se na základě legendy stanou součástí dobrodružného fantasy příběhu, ve kterém při záchranné výpravě za bájnými rostlinami zažijí pestrou škálu her a aktivit, zaměřených na komunikaci, spolupráci, kreativní řešení a prevenci agresivity.
Třídě zůstanou po skončení výstupy z tvořivé činnosti žáků.
Třídní učitel(ka) může během celého programu sledovat žáky – aktivity mají diagnostický potenciál.
Jde o zážitkový stmelovací program, který školám nabízíme v rámci péče o psychické zdraví a adaptaci žáků po návratu do škol po delší době vzájemného odloučení. Jeho cílem je restart a posílení vztahů jak dětí mezi sebou, tak mezi dětmi a třídním učitelem.
Děti se na základě legendy stanou součástí dobrodružného fantasy příběhu, ve kterém při záchranné výpravě za bájnými rostlinami zažijí pestrou škálu her a aktivit, zaměřených na komunikaci, spolupráci, kreativní řešení a prevenci agresivity.
Třídě zůstanou po skončení výstupy z tvořivé činnosti žáků.
Třídní učitel(ka) může během celého programu sledovat žáky – aktivity mají diagnostický potenciál.
Jde o zážitkový stmelovací program, který školám nabízíme v rámci péče o psychické zdraví a adaptaci žáků po návratu do škol po delší době vzájemného odloučení. Jeho cílem je restart a posílení vztahů jak dětí mezi sebou, tak mezi dětmi a třídním učitelem.
Žáci v rámci "přípravy na dobrodružnou expedici" zažijí pestrou škálu her a aktivit zaměřených
na komunikaci, spolupráci, kreativitu a prevenci agresivity.
Třídě zůstanou po skončení výstupy z tvořivé činnosti žáků.
Třídní učitel(ka) může během celého programu sledovat žáky – aktivity mají diagnostický potenciál.
Jde o zážitkový stmelovací program, který školám nabízíme v rámci péče o psychické zdraví a adaptaci žáků po návratu do škol po delší době vzájemného odloučení. Jeho cílem je restart a posílení vztahů jak dětí mezi sebou, tak mezi dětmi a třídním učitelem.
Žáci v rámci "přípravy na dobrodružnou expedici" zažijí pestrou škálu her a aktivit zaměřených
na komunikaci, spolupráci, kreativitu a prevenci agresivity.
Třídě zůstanou po skončení výstupy z tvořivé činnosti žáků.
Třídní učitel(ka) může během celého programu sledovat žáky – aktivity mají diagnostický potenciál.
Jde o zážitkový stmelovací program, který školám nabízíme v rámci péče o psychické zdraví a adaptaci žáků po návratu do škol po delší době vzájemného odloučení. Jeho cílem je restart a posílení vztahů jak dětí mezi sebou, tak mezi dětmi a třídním učitelem.
Žáci v ilustračních situacích vztažených k filmové tvorbě zažijí pestrou škálu her a aktivit zaměřených na komunikaci, spolupráci, kreativitu a prevenci agresivity.
Preventivně-vzdělávací program s časovou dotací čtyř vyučovacích hodin.
Cílem je pomoci stmelit kolektiv a vést žáky k osobnostnímu rozvoji a k pozitivnímu přístupu v mezilidských vztazích. Jedinečnou aplikací do života je také výzva k osobnímu Projektu proměny, se kterým se žáci mohou přihlásit do instagramové soutěže.
V první části se žáci seznámí zajímavou a interaktivní formou s klíčovými životními etapami Jana Amose Komenského. Jeho osobní příběh a zejména jeho schopnost nevzdávat se v těžkých životních situacích je pro dnešní mladé lidi inspirativní. Zahrají si labyrint a dozví se také o Komenského celoživotní touze po proměně lidstva, která není možná bez proměny jednotlivce.
V druhé části se žáci zaměří na zlepšení blízkých vztahů a komunikaci s druhými pomocí metody známé jako „Pět jazyků lásky“ a pomocí pestré škály aktivit.