Seznam hodnocení lektora

  • Velmi se mi líbila struktura celého programu. Životní cesta Komenského byla pro žáky nejen zopakováním, ale velmi dobře položenými otázkami a příměry ze současnosti. Žáci mohli vyjádřit své pocity a myšlenky. Velmi promyšleně a srozumitelně byly vyvozeny životní hodnoty. Aktivity žáků odpovídaly tématickému zaměření projektu. Velmi kladně hodnotím vystupování a příjemný vztah lektorky k žákům, zajímavý a poutavý projev či srozumitelnost.
  • Studenti z ZŠ Glowackého, Praha, na program reagovali: "Dnešní obě hodiny se mi moc líbily". "Děkuji za zajímavý program." "Bylo to moc hezké." "Žijeme, už když jsme ve vajíčku." pedagogové: "Příměry vhodné pro tuto věkovou kategorii." "Velmi ciltivé téma skvěle zpracované a podané dětem v pubertálním věku. Oceňuji zapojení všech žáků." "Líbily se mi dobré a návodné otázky." ZŠ Suchdol, Praha: "Dozvěděla jsem se, jak vzniklo mímo." "Jste chytrá a dobře popisujete věci." "Bylo to zajímavé." "Bylo to dobrý." "Moc děkuji za rady." "Víc času na program." "Bylo to moc hezké." "Bylo to skvělé a ponaučné." pedagog: "Vstřícný přístup k dětem. Díky lektorce se děti nestyděly mluvit a byly ochotny vysvětlovat citlivá témata a zapojit se do diskuze."
  • Výběr ze zpětné vazby 5. tříd ZŠ Štětí, Školní: "Je to poučný." "Dozvěděla jsem se, že děti v bříšku rostou i před začátkem práce srdíčka. Bavilo mě to." "Nejvíc mě bavila puberta. Dozvěděla jsem se, jak se "dělají" děti. Bylo to pěkné." "Dozvěděla jsem se o buňce (asi zygota) a pidi miminku." pí. učitelka: "Přiměřenou a interaktivní formou zpracované téma. Příjemné vystupování lektorky a zvládnutí situací ve třídě. Děti byly vtažené do komunikace. Vše bylo moc hezké. Děkuji."
  • Výstupy z programu, které si děti připravily písemně pro pozdější ústní předání. (ZŠ Šumperk, 7. třída) “Nechci tě nikdy ztratit.<3” “Někdy řeknu, co si nemyslím, a bolí mě, když si později uvědomím, co jsem udělala.” “Děkuji za to, že tedy pro mě jsi ve dne, v noci.” “I přes všechny tvoje nálady a narážky díky, že tu pro mě jsi.” “Jsem ráda, že tě mám, protože jsi strašně hodná, milá a zábavná. Proto si tě vážím a nechci tě ztratit. <3” “Děkuji, že jsi mi pomohl.” “Jsi pro mě vším, i když to není někdy úplně nejlepší. Vždy ti ráda pomůžu. Děkuji za tebe.” “Jsem ráda, že tě mám. Dneska ti to sluší.”
  • Co si odnesli žáci 7. tříd jedné ZŠ ze Strakonic: - "Nadávky můžou i ublížit." - "...že se můžu zastavit, když na někoho řvu." - "Líbilo se mi, že si všichni dávali pozor." Barča P. - "Jazyk je superschopnost." - "I dotyk je komunikace." - "Tím, co někomu řekneme, ho můžeme posunout dál. Děkujeme." - "Nikoho neurážet.! - "Používat slova správně."
  • Co přinesl přinesl program SOŠ obor kadeřnice, 2. ročník, Strakonice: - "Nespat s každým a chránit se." - "Skoro u žádné formy antikoncepce nemám 100% ochranu." - "Spi s tím, koho miluješ a je to oboustranné." - Lepší je se sexem počkat. - "Dávat si bacha, s kým mám pohlavní styk." - "ponaučení o HIV" - "Spi s tím, hoho miluješ a věříš mu." - "Vyplatí se chránit se a počkat si." - Inspirace, že je lepší si počkat na toho pravého. - Po programu již nemám svobodu se s každým vyspat.
  • Co si odnesl 2. ročník SŠ ze Strakonic: - "Všímej si věcí, které se dějí kolem nás." - "Pomoci tomu, kdo tu pomoc potřebuje - i cizích lidí." - Pokud jsme s pozici, že můžeme pomoci, měli bychom to udělat a zastat se slabších. - "To, že se máme navzájem respektovat, pomáhat si a odpouštět si." - "Bránit se." - "Hodně lidí by tuto přednášku potřebovalo slyšet, protože se neumí chovat."
  • Co si odnesli studentky 3. ročníku SZŠ ze Strakonic: - "Vážit si sebe sama." - "Rozmyslet se, s kým co budu mít." - "Na virus HIV mám díky programu jiný pohled." - "Chránit se." - "Celkově zajímavé." - "Jak se přenáší HIV." - "Jiný pohled na bezpečný sex." - "Co doopravdy znamená láska." - "Nové info o nemoci HIV a AIDS." - "Vysvětlení lásky a zamilovanosti."