Děti po úvodní motivaci tvoří pomocí brainstormingu soubor hesel, která se pro ně spojují s Vánoci, všímají si jejich různorodosti i protikladnosti. Pomocí řízené diskuze rozlišují, která z těchto hesel se týkají komerce, lidové a křesťanské tradice. Za pomoci pracovního listu si děti pojmenovávají, co je pro ně osobně o Vánocích nejdůležitější, co vyvolává atmosféru „Vánoc“, a prostřednictvím obrázku zachycujícího vánoční událost a krátkého výkladu si mají uvědomit souvislost křesťanské podstaty Vánoc s touhou po pokoji a štěstí, která je vlastní každému člověku. Osnova hodiny: 1. Představení sebe a třídy 2. Asociace na slovo Vánoce 3. Co je pro mě o Vánocích nejdůležitější? 4. Rozlišení komerce, lidové tradice a křesťanské tradice 5. Co je pro křesťany o Vánocích nejdůležitější 6. Moje „vánoce“ 7. Závěr
Redaktor: | Ing. Miriam Paszová |
Délka: | 45 |
Klíčová slova: | vánoce, Ježíš |
Cena: | dle dohody + cestovné 6,-Kč/km |
Vhodný pro třídy: 6. třídu, 7. třídu, 8. třídu, 9. třídu, |
Ještě zde nejsou žádné recenze. Můžete být první, kdo pro lektora Mgr. Hota Roman nějakou napíše. Klikněte sem.